Támogatáslehívás, elszámolás

A vállalkozások külön igénye esetén szakmai segítséget nyújtunk a támogatást kifizető állami szervvel a támogatás kifizetésére megkötendő szerződés feltételeinek áttekintéséhez, értelmezéséhez, a szükséges dokumentumok beszerzéséhez, majd a felek részéről történő aláírásához. A szerződésben vállaltak teljesítése közben szakmai segítséget nyújtunk a támogatás lehívásához szükséges elszámolások összeállításához, továbbá a támogatási időszak alatti monitoring előírások teljesítéséhez, majd a támogatási szerződés problémamentes lezárásához. Amennyiben igényli a vállalkozás, segítséget nyújtunk a támogatási szerződések esetleges módosításához.

Szerződés megkötése, támogatás kifizetése

Pozitív döntés esetén előkészítjük az állami szervek és a vállalkozás közötti  Támogatási Szerződés megkötését. Egyes támogatási konstrukciók esetében a szerződés helyett Támogatói Okirat kerül kiadásra, amelyet csak vissza kell igazolni és már létre is jön a támogatási jogviszony.

A támogatási jogviszony létrejöttét követően előkészítjük a támogatás kifizetését, amely általában az alábbi 3 ütemben történik:

  • előleg lehívása
  • részelszámolások
  • záróelszámolások

Pontatlanok a beszállítói számlák adatai.

Utólag derül ki, hogy módosulnak az eredeti költségek.

Időben jelezni kell a költségek összetételében bekövetkező változásokat.

Ebben az esetben közösen kedményezzük a Támogatási Szerződés vagy a Támogató Okirat módosítását.